آخرین اخبار
کد مطلب: 80016
5 اشتباه بزرگ در مورد شامپوها
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1971

به گزارش سلام لردگان، براي استفاده از شامپو بايد به نکات مختلفي دقت داشت اما اين نکته ها را شايد افراد بسياري نمي دانند و به اشتباه دست به کارهايي مي زنند که باعث مي شود تا موهايشان دچار ريزش هاي شديد شود. همچنين استفاده درست از شامپو مي تواند باعث تقويت پوست سر نيز بشود.

**اشتباه اول: اگر مي خواهيد بهترين استفاده را از شامپو ببريد بايد اين نته را در نظر داشته باشيد که شامپو هنگامي کاملا درست کار مي کند که موهاي شما تماما خيس شده باشند. قبل از آنکه از شامپو استفاده کنيد براي مدت دو دقيقه زير دوش موهاي خود را تنها با آب ماساژ دهيد.

**اشتباه دوم: در دومين حرکت وقتي در حال ماساژ دادن سرتان هستيد از کف دست و با فشار اين کار را انجام ندهيد. فشار زياد روي رشته هاي مو آن ها را از بين مي برد و اثر شامپو نيز بي نتيجه باقي مي ماند. براي اينکار بهتر است از انگشتان کمک بگيريد.

**اشتباه سوم: اگر سرتان را چند دست با شامپو شسته ايد ديگر دليلي براي تکرار اينکار نيست. در صورتي که درست سرتان را ماساژ داده باشيد و آن را به دقت آبکشي کنيد، اثرشامپو مشخص مي شود. در اين صورت از تکرار چندين باره شستن سر که نيازي به آن نيست خودداري کنيد چرا که به پوست سر شما آسيب وارد مي شود.

**اشتباه چهارم: اگر موهاي شما داراي حالت خاصي است که نياز به مکمل ها دارد آن ها را فراموش نکنيد چرا که در اين صورت شامپو کمک خاصي به شما نمي کند. براي استفاده از مکمل ها بهتر است ان ها را با دست در ميان مو پخش کنيد.

**اشتباه پنجم: حتما روي برچسب هاي هشدار شامپو را به دقت بخوانيد. در اين بخش مدت زمان استفاده از شامپو نوشته شده است و سعي کنيد کمتر يابيشتر از ان شامپو را روي سرتان نگه نداريد.

منبع. باشگاه خبرنگاران

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس